Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 10 Julai 2009

Diet 9 Jul 09

pagi:
pagi semalam aku tak tahan tengok laksam kat gerai makcik jkr tu...cam sedap je..so pagi aku makan laksam..hehe

tengahari:
hari ni aku try makan oat + sambal hiris kentang..jenuh nak ngabiskan...1 jam tu aku ambik masa utk 1/2 cawan oat je...aku tak tengok pun oat tu...kalau tengok terbayang cam muntah hakimi je...uweekkk...hish loya lak tekak aku...tapi aku berjaya menghabiskannya jugak...nasib la sambal tu pedas kalau tak aku tak dapat nak bayangkan apa yang akan terjadi....hehe....

petang:
aku tak makan apa-apa pun..

malam:
kit kat lagi sejoring...buah jambu batu 1 biji dgn asam...roti 2 keping cicah kuah lemak cili padi (kuah ikan yang aku masak utk shah)

alhamdulillah hari ni aku berjaya mengelakkan nasi...semoga aku berjaya untuk hari-hari seterusnya lak..amin... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: