Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 18 Ogos 2009

Gambo kacang

ni la gambo kacang yang berjaya masuk kat dalam hidung hakimi hari tu...


kacang di samping duit 5 sen..kacang tu dah kecut sikit dah 5 hari baru teringat nak tangkap gambo....hehe..(satu rahsia lagi..aku dah terbuang tisu tu dlm tong sampah opis semalam...pepagi td aku ngorek lak mencari..haha..nasib baik cik tukang sapu tak kutip lagi...)


sampai sekarang ni kami masih menimbangkan samaada maruku akan terus menjadi hidangan ringan kami sekeluarga lagi selepas ini...apa pendapat korang?
Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: