Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 20 Oktober 2009

khemah baru

gambar ni lak masa baru dapat khemah baru...siap aku gaduh2 lagi dgn budak skynet tu...hahaha...ye la cuba korang pikir ye..ada ke patut bila aku call barang aku dah sampai lum budak tu leh jawab...akak tunggu je la...jap lagi sampai la tu...dengan nada suara yang...alahai...pikir pun buat aku marah la...padahal masa tu dah kul 5 ptg dah...dan aku pun nak balik dah...x kosa nak nunggu...aku pun tunggu la sampai kul 5.30ptg...aku call dia tup2 dia marah2 lak kata aku x angkat phone masa diorang call..aik bila lak diorang call..rupanya salah phone no...lagi la aku angin...asal diorang x call org yg hantar dan sahkan no phone aku...cerita pun sudah bikin aku naik angin dah...nasib baik bila anak aku suka khemah ni..terus hati aku sejuk macam air batu..hehe...


cak! nampak hakimi dalam tu?


habis semua permainan nak angkut bawak masuk, nampak scoop kat dalam tu...nangis2 kat kedai sebab nak beli scoop tu...sebabnya dia penah bancuh simen dengan tok abah dia la...terus dia ingat sampai sekarang...

tengok tv pun x mau keluar...lepas tu lak dia pakat bawak bantal, lori dan semua mainan dia dalam tu...hehehe... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: