Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 14 Oktober 2009

Kuih Cincin - terima kasih asmah!

salam semua,

2 hari semalam aku cuti...sekarang ni tengah mabuk teruk...lebih teruk dari masa mengandungkan hakimi dulu..kalau dulu aku x leh makan nasi je sampai 3 bln pastu leh makan roti dgn lauk je...pas 3 bulan ok je makan nasi..tapi kali ni..semua x leh makan...masuk je..dalam 15-30 minit..habis semua keluar balik..letih tul...pagi ni gagahkan jugak badan nak gi keja...kalau ada kes pun aku mintak tolong dengan orang je tolong buat...x larat bila bau benda2 busuk2...wangi2...alahai...teruk betul...

minggu lepas aku teringin sangat nak makan kuih cincin dr sabah...alhamdulillah ada kawan yang baik hati poskan kuih cincin papar dari labuan...buat asmah : terima kasih yang tak terhingga aku ucapkan...tak tau nak balas macamana budi baik ko...

ni buah tangan yang ku tunggu2...


walaupun dah hancur tapi tetap sedap... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: