Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 16 Oktober 2009

susah hati

kali ni lak aku tengah susah hati sal hakimi...

minggu lepas cikgu dia kata taska dia tu nak tutup bln 11 nanti...alasannya RTM nak buat cafe kat situ...alahai...pening kepala aku dibuatnya...mana la aku nak hantar hakimi ni...nak hantar kat tadika bestari kat spital tu cam ramai budak2...risau kena buli je...nak hantar taska azid belakang spital tu lagi la pulak...cam sardin dah kat situ...

ingatnya bila aku dah ok sikit nak survey2 mana2 yang leh hantar...sian kat dia...risau lak aku..kalau aku tak ok sampai bulan 11 @12 nanti camane ek? dia lak kena hantar sekolah baru...kalau dia buat perangai taknak gi sekolah? aduhai....harap2 tak la jadi macam tu.... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: