Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 5 November 2009

kena gi jalan? tp aku taknak..

semalam bos aku bg surat kena gi meeting kat bukit merah laketown resort...
ni la masalahnya...sebab aku tengah lemah2 gemalai ni kan...kalau disuruh pegi mana2 memang aku kalau leh tak nak la kan...

masalahnya..
pertama..aku akan menyusahkan orang je..sedangkan nak gi keja pun puas kena kerah dengan shah suh naik keta cepat2..aku bukan apa tak mau cepat tu..tak tahan tul la kena duduk dlm keta tu...macam2 bau aku hidu tah..kalau shah bawak laju2 sampai lantun2 kat dalam keta tu pun aku cepat2 sadarkan dia...kalau nak balik umah mak shah kat pekan pun aku bercinta dah rasanya...tah bape kali berenti tepi jalan nak muntah la...x leh tunduk2 la..x leh laju la...tu lum kira lagi nak berenti gi kencing la...ni kan pulak nak naik keta jabatan ke bukit merah tu...mau la en dollah berhenti ribu kali kot tengah jalan sebab aku...

kedua..gi sana nanti sure la kena duduk hotel kan..korang tau je la tekak org ngandung ni...ikan patin masak tempoyak yang aku suka sangat tu (sampai mak mertua aku siap simpan part yg lemak2 tu kat menantu dia ni..hehe) pun rasa loya sangat2 bila bau...tu baru baru..lum telan lagi..hari tu shah paksa aku jamah gak..last2 setengah jam tak keluar tandas tu..muntah sampai dah tak tau nak keluar apa dah...
ni yang paling buat aku risau..kalau kat hotel tu mestilah diorg masak speciality diorang kan...kalau lauk bukan2..maunya aku ni nak makan? alahai...lama lak tu..17hb sampai 20hb..tak daya la aku...

bos lak tanya leh gi tak? aku cepat2 kata tak nak...balik johor pun aku tangguh wei...nasib lamak aku nak kata aku lupa daratan ke apa..tapi aku betul2 tak sanggup...harap2 bos jgn la paksa aku pegi...amin.. Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: