Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 4 Disember 2009

darah??? panik!!!

kelamarin aku mandi cam biasa la lepas balik keja...tetiba rasa cam nak terkencing lak...sekali bila aku kencing, keluar lak darah merah cam baru dan cam lapisan tebal gitu...aku panik betul masa tu..terus terjerit2 panggil shah suh tengok...shah lak kelam kabut ingatkan ada apa hal kat dalam bilik air tu..bila dia dah tgk, aku tgk muka dia cam cemas gak tapi dengan coolnya dia kata x de apa2 la tu....aku dah tak sedap hati sampai semalam gi keja pun hati tak senang...rasa nak gi jumpa doc jam2 tu gak...

tapi bila dah petang lepas balik keja semalam, shah berenti jap beli goreng pisang...hujan2 ni kan makan goreng pisang, goreng keledek cicah sambal kicap kat umah tu sambil minum air teh panas mesti sedap kan...? hehe..lari tajuk lak...
aku nak cite masa shah gi beli tu aku layan hakimi main2 dalam keta, alasan tak mau dia ikut ayah dia dalam hujan tu..masa aku nak tunduk ambik mainan dia terjatuh...aku leh rasa perut aku bergerak sikit...hati aku lega dah...alhamdulillah baby tu nak bgtau takde apa2 la tu...jgn risau ummi..

mlm tadi pun masa aku baring telentang aku leh rasa dia gerak sekali lg..korang mesti pelik kan...kalau biasa orang ngandung 5 bln ke atas baru rasa kan...? tp tu la doc kata kulit perut aku nipis so sbb tu aku leh rasa..masa hakimi dulu pun camtu gak, cite dgn maka aku pun dia tak caya...ye la anak dia dah 7, mana leh lawan pengalaman dia kan...tp serius aku leh rasa...

mcm mlm tadi pun shah tekan sikit kat perut aku dia dah leh rasa baby tu...misi yg check aku pun kata gitu gak...dia cuma tekan2 lebih kurang je, dah leh rasa kedudukan baby tu..

aku harap2 takde apa2 la hendaknya...doakan aku selamat sampai bersalin dengan jayanya ye...

bila pikir2 nape darah leh kuar...aku rasa sebab tengahari tu ada satu inciden yang buatkan aku terkejut dan berlari kat dalam opis ni...kalau shah tau mesti dia marah...aku x bgtau dia pun...mintak2 la jangan jadi apa2..karang nyesal tak sudah aku ni... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: