Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 28 Disember 2009

demam

hari khamis lepas aku balik rumah dgn rasa semacam...lepas mandi2 semua...terus bergulung dalam selimut...shah pelik..nape pulak? aku kata kat dia yang badan aku ni serba tak kena..kaki tangan rasa sejuk..badan x tau nak kata..mata lak panas macam nak terkeluar dah...jadi malam tu aku berhajat tak yah masak...

dalam kul 8, shah kuar gi giant beli beras dan barang2 dapur sikit..hakimi ok je hari ni dia x nak ikut..mungkin dia ingat ayah dia nak pegi keja la kot..

dalam kul 9 shah dah balik umah...dlm kul 9 lebih 2 beranak tu dah start lapo...kesian la pulak bila si ayah mula mintak rendamkan maggi tuk dia..jadinya terpaksa lak la aku bangun masak maggi kari sayur spesel kat dia siap bubuh udang 3 ekor..kat hakimi lak maggi ayam je..pulun 2 beranak tu makan..huh zalim tul aku ni yek..sian kat diorang..

sampai hari ni aku masih lagi selsema dan batuk....demam alhamdulillah dah ok..takut gak nak makan ubat beria2 sangat..kesian kat anak dalam perut ni..aku dah 2 hari berturut2 asyik minum air kelapa je..harap2 sakit aku cepat la sembuh..tak tahan rasa berat je kepala ni.. Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: