Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 21 Januari 2010

aduh...sakitnya...

semalam lepas balik keja aku singgah beli brg2 nak masak..beli terung, udang semua...

last2 balik umah aku masak spagetti je..versi melayu nye yang pedas2..hehe..kalau x pedas shah x leh telan lak..

dah siap semua lepas maghrib kami makan beramai2..lepas tu dlm kul 8.30 shah kuar sbb ada kawan dia ajak minum...aku lak lepak kat umah dgn hakimi..dia pakat nak pasang cd..sejak kami beli vcd gao ranger la ni..24 jam asyik la ngadap benda tu je..bangun pagi pun suh pasang gak...huh..aku sampai naik hafal dan dialog dia dalam cite tu...bila aku ajuk je..."selagi dendam seribu tahun tidak terbalassss..selagi itulah saya akan menganasss..." siap senyum2 lagi anak bujang aku tu...dia ingat ummi dia minat gak ler tu..layankan je la...tgh layan2 tgk vcd dia tertidur..

aku lak...tgh menahan asyik nak sendawa je..rasa nak kentut tp x lepas...puas aku teran2 masa kat tandas xde gak kesannya...

last2 aku malas nak layan bior je la...menjelang kul 10 aku dah rasa cam x sedap perut...aduh...sakit tul...dia rasa cam mencucuk2 je...pedih giler...aku dah cuak gak..jangan kena gi spital lg la aku ni...shah lak lum balik2 lagi...aku nak sapu je dengan balm ke tp pikir2 balik selamat ke untuk anak aku dalam perut ni...?

dlm kul 10.45 aku dah tak tahan...berpeluh2 ko menahan sakit...aku sms shah tanya bila dia nak balik..rupanya dia dah sampai simpang dekat dgn umah dah...masa dia masuk umah aku dah x leh cakap apa2 dah...nak berdiri pun x larat dah...sakit sangat2..

shah panik gak...aku tanya dia kita sapu balm je la ye bang..dia kata lak..ok ke untuk anak..aku jawab ntah...cuba je la...

alhamdulillah..lepas aku sapu tu dalam 15 minit camtu la...aku still guling2 lg..pastu...menderu angin keluar atas bawah...giler tul..siap aku muntah2 semua..lagi la shah panik...tapi alhamdulillah lepas tu aku ok..dalam kul 1 aku dah leh tidur lena...tapi sampai sekarang ni aku still asyik sendawa je..

puas aku pikir apa la yang aku makan sampai jadi macam tu...dah sampai hari ni baru aku ingat semalam diorang ajak makan santan durian dengan roti..tapi aku jamah je 2-3 sudu..buat hilang kempunan..aku rasa sebab tu la kot...tobat aku tak mau makan lagi dah..x sanggup dah rasanya.. Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

Aqeef Aniq berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

huhuhu aku pernah rasa ta... masa preggy aniq.. masa tu dah 7 bulan.. silapnya makan mee goreng sejak tu aku pantang makan mee goreng... sakitnya..mak aii kalau boleh keluarkan bby.. nak keluarkan bby dulu..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tu la kan ida..orang peknen ni mcm2 la kan..lepas ni terpaksa la nak melupakan durian buat seketika..waa..baru je aku cadang2 nak beli durian 2-3 longgok..hehe

Aqeef Aniq berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

boleh beli durian 2-3 longgok tu tapi lepas tu anto kat umah aku.. aku tolong makankan ehehehehehehe