Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 12 April 2010

ingat tak?

salam,
korang ingat tak post aku sebelum ni pasal hari yang malang tu....

aku dah buat keputusan nak teruskan jugak demi anak2...harap2 keputusan yang aku pilih ni dah menyebabkan aku makan hati lak di lain hari...

Ya Allah,

Kau kurniakanlah hati yang tabah menghadapi setiap ujianMu,
Kau jauhkanlah kami dari manusia-manusia yang mempunyai sifat hasad dengki, dendam dan iri hati terhadap hubungan kekeluargaan kami,
Kau jadikanlah kami manusia yang sentiasa bersyukur walau dihujani dengan segala macam masalah.
Kau permudahkanlah urusan dunia kami dan jauhkanlah kami dari siksaan kubur dan api neraka,
Kau berikanlah kami hari yang lebih baik dari yang semalam,
Semoga kami tergolong di dalam golongan orang yang sentiasa bersyukur...
amin ya rabbal alamin... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: