Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 13 Mei 2010

tak larat dah ni...

salam semua,

aku pelik gak...dah dekat sangat masa kan..cuma tinggal dlm 19 hari je lagi...cam tak caya pun ada...rasa cam baru je check positif...

skrg ni pun aku dah x larat sangat nak berdiri lelama...jalan jauh2...angkat2 barang ke...kadang tu nak keluar dari keta pun shah kena tolak bontot aku sikit..hehe..

2- 3 minggu ni lak asyik rasa sakit kat ari-ari ni haa...mak aku kata dah tak lama dah tu...aku ukur2 kat bawah dada ni dah turun 3 jari dah...

hari ni lagi la cam malas je nak gi keja...aku nak jalan pun dah macam tak larat je ni...

masak-memasak..? dah lama noo aku cuti..sebabnya x larat nak berdiri lelama...nak siang ikan pun aku kena bersandar kat sinki..cam apa tah...tapi memang betul la...x larat sungguh...beza tul masa ngandung hakimi dulu..ye la masa tu muda lagi kot...skrg ni dah tua sikit..sikit je tau...hehe...dulu dah kuar tanda pun aku relik lagi..dah sakit pun aku rilek lagi...leh jalan sana-sini lagi...

apa2 pun aku nak mintak maaf kat semua kawan2 ye...mana yang aku ada terguris hati ke apa ke...mintak halal makan minum aku ye...semoga kelahiran ni dipermudahkan...amin Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

faiz berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yer ita, semoga Allah permudahkan segalanya bagi ko..

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mekasih ye faiz... :)