Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 17 Jun 2010

berat najmi n hakimi

salam semua,

apa khabar semua? aku? alhamdulillah sihat walafiat bersama kedua2 buah hati...sekarang ni kami kat kluang, umah mak abah aku...aku balik sini 5hb aritu dan insyallah akan duduk kat sini sampai4hb depan sambil tunggu kenduri kawin adik aku 4hb julai ni..

kali ni aku nak cerita pasal berat najmi, masa keluar haritu berat dia 3.2kg...pastu susu badan aku kan xde beberapa hari tu kan...pastu dia demam lak...masa masuk spital tu berat dia dah turun ke 2.99kg tau...cemas gak aku..pastu dia dah sihat dan menyusu badan lak..masa timbang 10 hari aritu berat dia dah 3.4kg...alhamdulillah semakin sihat...insyallah hari isnin ni genap umur dia sebulan dan kami akan bawak dia pegi amik injection untuk sebulan dan aku akan update lagi berat dia nanti..

berat abg long lak...alhamdulillah sejak duduk umah ni selera dia cam ok gak banding dulu...badan pun dan semangat dah...last aku timbang dia 2-3 hari lepas dah naik 12.5kg dari sebelum ni cuma 11kg je kan...lega aku bila tengok anak2 semakin sihat...alhamdulillah...moga semakin sihat sampai bila-bila pun...amin...

p/s lupa lak nak update berat aku lak...dah turun banyak tau..skrg ni dah 56kg...yeay...aku dah kurus! Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: