Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 7 Julai 2010

dah abis dah..

salam semua,
hari ni dah 47 hari najmi selamat dilahirkan...dan bermakna kami dah abis pantang 3 hari lepas..najmi makin hari makin comel..
tapi dah 4 hari dah aku leh nak pam susu..pasalnya..adik aku kawin ahad baru ni..pepaham je la keadaan umah kenduri...sebelum kenduri x de space nak pam..nak susukan anak pun susah...lepas kenduri lak busy nak kemaskan umah lak..
alamak..nak gi basuh baju anak jap ye..
hakimi lak nak susu..

k sambung balik..
tu baru anak 2 kan?
hehe..camne kalau ada 4?

aku cuma nak cite satu benda je...24hb jun haritu kan hari ulang tahun perkahwinan kami kan? shah ada bg aku hadiah...bukan yg grand2 sgt pun tapi aku sangat suka sebab dia bukan penah bagi hadiah pun masa ulangtahun perkahwinan..kalau hadiah birthday tu ada la...

shah bagi aku jubah n handbag...cantik sangat...mekasih ye bang...ita hargai sesangat..gambar?
aku upload nanti2 la ye..bila dah naik keja ke nanti...skrg ni sibuk tul dgn anak2..netbook ni lak asyik berebut dgn adik bungsu aku kat umah ni...apa lagi kan budak2 sekolah...asyik dgn facebook je..k adios ye.. Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: