Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 30 Julai 2010

percubaan

salam jumaat semua,

semalam aku start cuba hantar anak2 ke taska...alhamdulillah, nampaknya cam takde masalah...lega rasanya..jadi hari isnin ni insyallah aku lega keja dgn tenang...najmi pun dah leh minum dari botol susu..aku start latih dia dari hari selasa hari tu..

kat taska semalam di abiskan 3 botol susu pam dan 1 botol similac...alhamdulillah dia serasi dgn susu tu...memalam lak dia jenis suka tidur je..aku kejut menyusu pun x nak tp aku paksa gak...dlm 3 jam sekali aku kejut dia dan nampaknya cam ok je nak susu..harap2 lepas ni leh la naik berat badan dia ni...risau aku..

hakimi lak, aku dah risau sebenarnya budak ni...ye la dah lama dok kat umah kan, takut taknak gi sekolah lak tp alhamdulillah masuk je terus lupa ummi ayah dia, sampai nak salam pun dah lupa..alahai..kerenah anak2... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: