Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 16 Ogos 2010

kena tinggal!

salam semua,
hari ni aku gi keja dari umah mak mertua aku..sebabnya aku kena tinggal 2 orang buah hati aku tu kat kg hari ni...aku kena gi putrajaya lak hari ni..bulan posa lak diorang buat program...nak buat camne kan keja..

hakimi ok je kena tinggal..leh salam2..babai2..najmi lak aku cium banyak kali la...cian dia lambat la hari ni dapat nenen ummi dia..sabar ye nak..

k aku nak gerak jap lg ni..nak pam susu lak ni..babai... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: