Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 5 Ogos 2010

minah rempit...? hehehe..


salam semua,
aku buat entry ni sebelum buat kes jap lagi...sempat tu mengulor..hehehe..

aku nak cite ni mulai hari isnin lepas aku dah mula merempit tau..dengan sapa lagi kalau bukan suamiku yang tersayang tu...
sebabnya anak2 kami dah hantar taska baru yang dekat je dengan umah...pasal taska tu jap lagi bila abis keja aku cite lak ye...

rutin kami hari2, keluar umah naik keta hantar 2 orang buah hati kami tu...pastu balik semula umah tukar lak naik motor gi keja...mesti ada yang tanya kenapa kan?...hehehe..bior aku jawap dulu ye..
sebabnya kami menyahut seruan orang2 yang suruh orang lain ubah cara hidup tu...ye la kan barang2 semua dah naik...minyak naik, gula naik....darah pun makin hari makin naik gak camni...jadi sebelum darah naik elok la kami ambik langkah berjaga2 kan?..hehehe...
aku cadang nak letak gambar aku sebenarnya ni tapi hari ni kami kena naik keta lak sebab hujan jadi terpaksa la aku tepek gambor mat rempit kat atas nuuu...k la aku gi dulu ye...cau cin cau...
Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: