Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 7 September 2010

selamat hari raya


salam semua..
aku rasa hari ni mesti ramai yang dah nak balik kg..diam tak diam dah tinggal 2 hari lagi nak raya kan? alhamdulillah tahun ni insyallah aku leh posa penuh...yeay! aku lak malam raya baru leh balik..shah kena keja lagi khamis ni..kena la tunggu dia dulu...sempatlah aku nak masak 2 buku kek coklat dulu sebelum balik..satu untuk mak mertua (pasal aku singgah umah dia dulu) dan 1 lagi untuk keluargaku di johor...insyallah..kalau sempat la..mana nak kemas baju lagi..mana nak layan 2 hero tu lagi...hmmmm...

raya tahun ni kami semua sambut kat johor lak...ikut giliran kan..sebenarnya mak mertua aku dah bagi hint2 dia nak suh raya dengan dia tahun ni...tapi maap bebanyak ye mak..kami dah sain perjanjian sebelum kawin dulu...kami kena gilir2..baru adil..raya kedua lak kami balik sini sebab raya ketiga tu shah dah kena keja...

sempena hari baik dan bulan baik ni aku nak mintak maaf sekiranya ada terkasar bahasa dalam menulis selama ni...dan segala yang ter..ter..tu la..harap dimaafkan ye...dan aku doakan semoga perjalanan kita semua untuk pulang ke kampung dipermudahkan hendaknya..amin... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: