Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 14 Disember 2010

migraine

salam semua,

aku nak kongsi sikit..sejak hari sabtu baru ni aku dah kena sakit kepala...sakit dia kat belah kiri ni je...sakit nooo...ni pun aku taip sambil terpejam-pejam mata nahan sakit...migraine ke ni?

aku tak tau la..tak de pengalaman..tak pernah kena sakit gini...aku makan panadol pun tak jalan..ada gak shah beli ubat tahan sakit tapi aku yang takut nak makan pasal najmi masih menyusu badan kan..semua yang aku makan akan dapat kat dia..nak makan ubat batuk tu macam was-was...

aduh..sakitnya..camna nak buat ye? Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

ieda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

gi lah hsp cek .. bahaya kalau ashik makan panadol aja .. takut sbb lain ..

Uncle Lee berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Hello Rozita, Can I suggest these....
If you free pergi to a Chinese medicine store ask for 'Hor Yan Hor'. It is a Chinese herbal tea. Made in Ipoh, Perak.
Inside a few packets of these herbal tea.

Minum satu packet pagi, satu malam. Also very good for fever, flu, colds. And kepala sakit. Or when you feeling biru ke just tada mood.
Not expensive. Do try it.
Its not smelly ke bitter make you chabut keluar rumah, ha ha.

As well if you are not already, beli Chinese Green Tea.
You can try 'Lung Ching, Dragon Well', or 'Pi Lo Chun', or 'Temple of Heaven, Special gunpowder'.

And ha ha, it will not make you meletup bila minum. Some Mat Salleh seeing the leaves folded small said it looks like gunpowder, The name stuck.
As well 'Japanese Sen Cha'.

My wife and I drink 5 to 7 cups a day. I alternate the above. Old days only the Emperor drinks the tea I mentioned.

I assure you, try the teas I mentioned, you'll feel good.
Have a nice day and keep a song in your heart, Lee.

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kak ieda:
kak, sy dah x makan apa2 ubat..makan pun sama je cam x makan..
check? hmmm cam takut je nak tau result..

uncle lee:
thanks for dropping by...and also for ur comment..
i never like green tea..for me it's tasteless..hehe..nak yang sedap2 je...
but for 'ubat' sure i will try ur recommendation...hopefully i can afford to buy at least one of ur lists..if not my wallet will 'meletup' pulak la...