Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 10 Disember 2010

rezeki..

salam semua,

2-3 hari ni asyik cerita berita baik je kan...? hehe..alhamdulillah..

pepagi tadi aku ditahan oleh staf kewangan kami..alhamdulillah...bulan ni dapat duit untuk tanggung keja...lega..

dapat la cover duit untuk wad najmi ari tu.. nak tau bil dia bape? wad 5 hari 4 malam termasuk rawatan untuk outpatient dia selama 3 hari adalah...rm4722.95...boleh tahan kan?

fuh..anak punya pasal...tapi kami puashati adik dah sihat...lainkali nak try KMC lak la..hehe.. Cerita menarik lain

4 Luahan Ikhlas:

Aqeef Aniq berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kerana anak duit boleh dicari...
alhamduillah najmi.. aniq dulu gitu gak ita 3-4 kali kena admit.. alhamduillah dia dah ok sekarang.. cuma kalau selsema & batuk lebih 2 ari tak kurang kitaorang standby nabulizer & inhaler...

yanticomel berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ita..
syukur la najmi sehat dah..
mak aihh, 4k tu..
isk...aku rasa, baik ko amik insuran la ita..senang sket...
cadangan aku la...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

idah:
wah aniq ada lelah la camtu kan? bahaya gak musim sejuk2 ni ye...
hakimi dulu camtu gak masuk umur 2 thn ok dah dia..
pasal anak2 ni semua boleh idah..
camtu la mak bapak kita dulu kot kan..

yanti:
tu la pasal..memula kami usha harga dia kata x lebih 3k kot..tu yg berani try tu..sekali ko..ambik..aku mmg dah tanya2 sally pasal insuran ni tapi x sempat nak atur apa2 lg pasal sibuk dgn keja skrg ni..tetiba lak dia nak sakit..camno nak buat..terpaksa la..pasni mmg nak ambik dengan sally je..

Aqeef Aniq berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

yup memang kalau mula musim tak menentu nie kitaorang berjaga-jaga je la..
a'a aniq mula umur 2 taun dah ok.. alhamduillah sekarang pun dah tahan
memang ita kerana anak semua sanggup...

aku setuju cadangan yanti.. amik insurans.. sambil tu ada gak tabungan untuk dia.. ;)