Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 9 Disember 2010

welcome our new family member

salam semua,

hari ni aku excited nak cite pasal ahli baru keluarga kami...

mesti korang semua teka aku preggy lagi kan?....hehehe...tettt....salah...

sebenarnya anak sedara baru...anak along aku...

dia dah letak nama pun...Ra'ees Izz Wa'ie bin Mat Yazid

sedap kan nama dia..tapi terbelit lidah aku nak nyebutnya...ni anak sulong lelaki dia tau..dia dah ada 2 anak perempuan...alhamdulillah ada lak rezeki lelaki...leh kawan dgn najmi sekolah esok..hehe..gambar ada dlm hp ni haa...x leh nak upload la pulak..lainkali ye..

tapi ada masalah sikit la...dia ada G6PD...ada sesapa ada pengalaman x?

apa pun tahniah long! Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

ieda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

tahniah dikk dpt ahli baru ..:)

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

mekasih kak... ;)