Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 11 Januari 2011

keja ke jalan2 ni???

salam semua,

saja buat entry nak ambik berkat 11.1.11 pada jam 11.11 pagi...hehe...

petang ni kami sekeluarga akan bergerak ke putrajaya...penginapan selama 3 hari 2 malam di Puspanitapuri Putrajaya...hehe..cam gempak je kan...

sebenarnya aku kena gi perhimpunan jabatan plus seminar kat sana...disebabkan adik bergayut je sepanjang malam jadi dia tak leh kena tinggal...selama ni pun aku memang menggelak kalau ada seminar atau kursus yang menyebabkan aku kena bermalam..tapi kali ni tak leh nak buat apa dah..bos patutnya kena pegi sekali tapi dia dah nak kena tukar minggu depan jadi dia sibuk packing barang dan sudahkan semua keja2 dia...

jadinya secara tak langsung anak beranak ni semua kena ikut sama la...terpaksa lak shah cuti 2 hari ni...mekasih ye bang sebab bagi komitmen...love u so much....

cadang2nya...nak jalan2 kat sunway piramid la...ada permainan tuk bebudak...sempat ke tak ye?

k la...aku nak kena gi mesyuarat puspanita jabatan jap ni...see u...

p/s: faiz: jangan lupa tau kek aku....esok mlm aku serang ko...huhuhu... Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

adda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ita, kalau sempah meh ar jmpa2 nak? esp kalau ko ada gi sunway pyramid

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

adak, sorry sesangat x sempat junmpa ko...nak gi sunway x jadi..jln2 umah adik aku kat kajang je..jadual penuh..keja kan..
lelainkali kalau aku betul2 jejalan aku bgtau ek..