Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 5 Januari 2011

yuran naik pulak..


salam semua...

yang ni cerita pasal naik jugak...

yuran taska anak naik pulak....memula hari tu cikgu yang selalu terima yuran tu cakap yuran adik naik dari rm 200 ke rm230..abg long lak dari rm160 ke rm180...pening ummi dia ni dengar...haaa..naik sampai rm70 tu...

pastu semalam jumpa dengan ustazah owner tempat tu...alhamdulillah ustazah cuma naikkan yuran abg long aje rm20... so yuran baru abg long rm180...adik dia masih kira harga lama...syukur...

kalau yuran abg long naik takpe la sebab abg long sekarang diorang hantar gi sekolah tadika sebelah tu waktu pagi dan pukul 2 petang dia ajar mengaji juga..

dan alhamdulillah sekarang abg long sangat suka pegi sekolah..takyah susah2 nak pujuk dan buat muka masam...dia sangat bersemangat ok...nak tau apa dia cakap...?

nak gi sekolah...nak main menan...(ceh mainan lagi...) menan banyak...warna2... (dia suka la tu)
kawan dengan kakak (kakak je?...abg?)...semoga semangat terus berkobar2...insyallah..amin..

p/s : malam tadi pun aku terjaga dan tengok abg long mengigau sambil senyum2 tarik2 tangan.....mimpi apa tu nak oiii....? ;) Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: