Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 1 Februari 2011

banjir..ooo..banjir...

gambar ni masa abg long main hujan dpn umah tok abah


salam semua,

hari-hari hujan kan sekarang ni...semua tempat camtu...kat kuantan ni pun hari ni baru leh nampak matahari...lega sikit..selalu mendap je...kain baju kat rumah tu pun lembap je...
tambah lak hari ni dpt berita minyak naik lagi...haa...tambah la mendap...

hujung minggu baru ni kami balik kg di kluang...rumah mak aku kat sana start dari jumaat sampai ahad kami nak balik tu pun masih hujan je memanjang...hujan kejap lebat kejap tak...tapi memanjang la hujan...

yang bestnya balik baru ni puas makan ikan sungai..nak tau nape? abah beli jaring buat tahan kat kebun..sudahnya dapat la ikan berkilo2...wah..best2...buat macam2 lauk...

tadi pun dapat tau yang kluang dah separa tenggelam...kesian betul ala kat org belah sana...jaga2 diri korang ye..terutama kat yanti..wei lari tempat selamat ye! Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: