Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 8 Februari 2011

kuantan jammed???

salam semua,

byk entry taip malam ni kan...cite ni dah lama dah..2 minggu lepas punya....tapi aku nak gak letak...pasal dah ambik gambar kan...taknak la membazir gambar aku ni...

masa kejadian ni jam 6.20 ptg..masa ni selalunya kami dah selamat sampai kat taska untuk ambik anak2...tapi hari tu Jumaat 28hb Januari 2011 kami masih terkandas kat bandor...wah..nampak tak gambar kata atas tu kami belum sampai pun kat depan padang MPK2...tragis tau...

tau aku sampai kul bape kat taska? dah kul 7.25mlm..kesian anak2 aku...dan aku pun terpaksa bayor lagi tambahan rm10 untuk dua org bagi tambahan masa...abg long lagi kesian..cikgu dia kata dah sampai taknak lagi dah warna2..alahai...

nak tau nape bole jammed? aku rasa la kan...ni aku rasa tau...hari ahad tu ada perhimpunan barisan nasional peringkat negeri pahang kot kat jubli perak...jadi tah umat mana2 pun datang( tak tau la) memenuhi jalan2 di sekitar bandar kuantan ni...

p/s aku wajib cite tau sbb selalu cuma ambik masa dlm 15-20 minit je nak balik rumah. Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: