Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 7 Februari 2011

list untuk cuti-cuti malaysia


salam semua,

aku dah bagitau kan yang aku nak gi cuti-cuti malaysia bulan ni kat entry ni tapi kat entry tu aku kata list tempat yang nak gi tu pelbagai kan?

aku nak buat pembetulan sikit la..setelah dibincangkan dan diperkenankan oleh pemegang mohor besar keluarga kami maka dengan ini diisytiharkan yang list aritu dah digubal lak...

banyak noo berangan nak gi kan...last2 shah kata kita tukar la...
maka ini la listnya buat masa ni...

1. nak gi cameron highland dari 11hb - 14hb
2. pagi2 14hb tu gi ke kl ikut jln bentong semata2 nak gi zoo negara
3. lepas abis ronda2 zoo...terus balik johor dari 14hb -17hb(so boleh beli strawberry untuk org johor la ni)

untuk kawan-kawan yang janji nak jumpa tu..untuk sekian kalinya...maaf ye...kami ubah jadual lak...

p/s gambar kat atas tu masa bertiga...skrg ni dah berempat lak... Cerita menarik lain

3 Luahan Ikhlas:

ieda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

waa cuti nie ke CH yer dikk ..
adik akak aritu pun baru pergi .. keciwa sgt sbb strawberi dia dah x segar mcm dulu huhuhu

shila ariff berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jgn lupa ronda-ronda kat strawberry park....nikmatnya teh cameron valley...yummy yummy...

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

kak ieda,
x segar cam dulu ke kak..tp x pe yg penting nak rasa sejuuuuuk tu..hehe

shila,
insy'Allah x lupa..dekat je dgn RPP persekutuan tu..n..
nak singgah kat cameron valley..minum teh strawberry lagik..bestnya...