Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 8 Februari 2011

panorama kuantan


salam,
pelik kan tajuk ni? mesti korang ingat aku masuk pertandingan ke apa tah...

dulu pernah juga berangan2 nak masuk pertandingan yang MPK anjur tapi last2 malas la pulak...takut aku bolot semua hadiah kang...hehe..

ni saje je nak hilangkan gian ambik gambar tu la....gambar ni aku ambik dengan hp C3 ku yang comel ni je....cantik tak? cakap la cantik...aku ambik curi2 dari tandas kat opis jabatan kesihatan masa aku gi meeting kat situ...nape curi2 eh? pasal malu la wei...org kat situ dah biasa tengok aku je yang jakun sikit...hehehe..lain kali nak naik lagi ambik gambar je la...aci tak? Cerita menarik lain

2 Luahan Ikhlas:

ieda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

memang indah .. :))
vanger2 jadi anak pahang ...ekekekke

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

cantik kan kak? sy yg bukan anak pahang ni pun dah terpesona..mmg rasa x mau gi mana2 dah..