Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 16 Mac 2011

rasa nak marah kan?

salam semua,

sesaje buat entry untuk petang ni...jap lagi nak makan nasi jap..tak sempat makan lg ni...shah dah belikan nasi ayam tadi...aku masuk2 je bilik bau sup semerbak...sah ada makanan...sian dia penat2 hantar aku takde lak..selalu camtu la dia tau bini dia jenis suka ke sana ke mari...kalau takde kat bilik tu dia dah faham benor dah...

mekasih ye abang susah payah hantar makanan kat ita...i love u so much...muaaah...kang kat umah ita bg upah ye.....haaa...pikir lain dah tu...bg upah cium je la... ;)

ceh melalut lak daa...

ni nak tanya korang sikit ni....korang tengok muka aku dengan anak2 aku tu lain sangat ke? terutama si kecik tu...? korang ingat tak entry ni...masa tu aku lupa nak cite pasal org tak caya aku ni mak pada adik....waaa...buruk sgt ke rupa aku ni weiii....?

aku tau la aku ni tak seputih anak2 aku tapi perhatian ye...diorang tu semua penah duduk dalam perut aku ni haa...penat woo bawak diorang ke hulu hilir sepanjang 9 bulan tu...
tapi apa nak buat kan....aku tetap pasrah....waaa.... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: