Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 10 Mac 2011

rokok ke merokok? Part 1

salam semua,

merokok? adakah korang merokok? suami korang merokok? isteri korang merokok? anak2 korang merokok?

korang tau tak budaya menghisap rokok ni dimulakan pada 5000 sebelum masihi lagi? tak tau? aku pun baru tau... sumber WIKI

sebenarnya dah banyak org cerita keburukan merokok...

tapi korang tau tak ada blog pasal bahaya rokok...? meh klik sini..

kementerian kesihatan tu pun dah letih kot asyik kempen pasal ni... meh kita tengok sini..

tapi apa perokok tegar kata? aku penyumbang utama ekonomi negara! ye la korang kan bayar tax rokok yg mahal kan...

tapi sedar la wahai perokok di luar sana, korang pun boleh menjadi salah satu penyumbang kepada kemlesetan ekonomi negara bila ramai rakyat menjadi sakit akibat rokok yang korang hisap tu...jadi fikir-fikirkan ye... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: