Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 31 Mac 2011

Serangan Adenovirus di PULAPOL 2

salam semua,

semalam aku tertengok berita kat tv3 lagi...jarang2 dapat tengok tv sebenarnya.. tapi bila tengok je mesti ada berita hangat... semalam lak ada berita lagi kematian disebabkan Adenovirus kat PULAPOL sejak kematian pertama yang aku ada cerita kat entry ni Serangan Adenovirus di PULAPOL dulu..

dilaporkan sekarang ni dah tak ada yang dalam ICU...

korang boleh baca berita penuh kat sini... Korban ketiga Adenovirus selepas 25 hari di ICU ... kesian mak dia... semoga niat arwah tu dikabulkan ALLAH dengan cara yang lain... amin.. dan didoakan juga supaya semua yang dijangkiti dan sekarang dikuarantin akan cepat sembuh... amin... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: