Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 1 April 2011

kenal tak? Bunga Yesterday-Today-Tomorrow (Brunfelsia pauciflora)

salam semua,

nak tanya korang la korang kenal tak bunga ni...

semalam aku nak balik dari opis ni... lalu lak kat bunga ni... wangi je bau dia...


sedap ko...pastu hari ni lepas baca yasin tadi aku gi jap petik untuk letak kat bilik ni haaa.... wangi ko bau dia...menyesak2 kat hidung ni haa...

warna pun cantik je kan...diorang kata nama dia pelik sikit..dah tu aku tanya kat pakcik google... so dapat la nama dia Bunga Yesterday-Today-Tomorrow (Brunfelsia pauciflora)... korang tau nape nama dia camtu... pasal memula semalam tu dia warna ungu...pastu hari ni dia jadi light perpel pastu esok dia jadi putih lak...huhu...santik... leh la esok curi sikit nak tanam kat umah baru... Cerita menarik lain

0 Luahan Ikhlas: