Follow my blog with Bloglovin

Ahad, 1 Mei 2011

MARI KITA JUMPA SAMA BLOGGER KUANTAN!!

ENTRI KENA GAM DAH NI...SAMPAI 1/5/2011
entri baru tengok bawah lagi ye 


salam semua,

ni nak tolong sampai menyampai ni....tolong copy paste dari blog orang lain...hehe... malas nak menaip...

nak tolong uar...uarkan.... ada potluck yang tak bape nak luck ye.... (pasal kena bawak makanan sendiri)...huhu... teruk la korang kalau rasa makanan aku nanti...hehe...

TARIKH: 1 MEI 2011
TEMPAT: TAMAN BANDAR- DEKAT PERMAINAN KANAK-KANAK ( ni yg dekat bangunan  kastam tu kan?...haaa...fail jadi orang pahang...)
MASA: 3.30 PETANG
CADANGAN:  POTLUCK

aku bukan rasmi orang kuantan pun tapi tetap nak join gader2 ni pasal aku dah duduk kuantan kan....meh korang join reramai....

korang yang berminat jangan bagi nama kat aku.... bagi kat urusetia ni haaa....


dan 

meh join!!!!


eh lupa nak cakap lak...diorang kata blogger perempuan je ye...tapi yg berkeluarga leh bawak keluarga memasing ye...takkan nak tinggal ye dak?
Cerita menarik lain
This entry was posted in

7 Luahan Ikhlas:

sarah-najwan berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam ita..
tq wat promo ni..nati kita jumpa deh pada 1 mei nati..ehhee

Rozita berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

sarah:
promo no problem... nak dtg pun insyallah... shah dah bg green light..hehe

ieda berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ita .. lempeng tu sedap kan .. aaa buatlah utk portluck tuuu :))

Lina berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam kenal...terjah dr blog sarah najwan...

tu lar sy xleh join lak geder2 ni klu dak boleh kenal kan

aizamia3 berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jauhlah pulak.. tengok dari kejauhan jelah ye.. ;)

Wattie berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

salam ziarah dan ukhwah,
Laaaa orang Penang tak leh join ler ni....huhuhuh

Fazi berkata... Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

ala terlepas tarikh la,klau x bleh joint. klau ada pjumpaan lg bleh x cntc Azie, 0148464169,tq