Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 12 Mei 2011

anugerah blog popular...



salam semua,

ada orang buat anugerah nak dia ajak join..... aku pun gatal2 la tangan join kan... tak tau pun nak menang jangan berangan la.. tapi saje je nak memeriahkan suasana kat blog tuan rumah ni... en anuar terima kasih ye sudi jemput...

kalau ada kawan2 yang nak join leh gi ke blog en anuar ni... dia bukak lagi penyertaan... undian pulak akan dimulakan bulan 6 ni insyallah.... kalau korang rasa aku layak dan suka dan sayang kat aku leh la tolong2 undi ye nanti... janji aku tak dapat undi kosong sudah ler...

nanti aku tepek banner kat sidebar blog ni... kalau free2... leh la tekan2 kat situ dan tengok apa yang keluar nanti kan...hehe...



p/s aku tersenarai kat no: 285 tu... Cerita menarik lain