Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 26 Mei 2011

Mini Maha Pahang 2011

salam semua,

mulai esok sampai hari ahad ni ada program mini maha di Taman Pertanian Sultan Haji Ahmad Shah.
Mini Maha ni akan dibuka dari jam 8pg sampai 6 petang kalau tak salah aku...

aku kena jadi salah sorang yang kena jaga pameran untuk Mini Maha di Booth jabatan kami.... ditugaskan 2 hari.. esok dan lusa... tapi aku cuma boleh pergi esok je... lusa ni shah kena kerja jadi takde orang nak jaga anak2....jadi kemungkinan besar aku tak pergi...

korang yang duduk sekitar kuantan tu boleh la merajinkan diri ke Mini Maha ni ye... meh jumpa kat booth esok!

p/s aku skrg tgh berangan kalau hari sabtu masa perasmian tu aku bawak anak... sambil nak bagi penerangan pasal kambing/bebiri..... haru kan? lagi haru kalau aku bagi penerangan sambil kelek si najmi... hahaha.... Cerita menarik lain