Selasa, 10 Mei 2011

semalam yang best!

salam semua,

kan aku ada cerita pasal berita gempak kat korang dulu kan? haaa.... semalam la hari bersejarah tu.... bestnya rasa... walaupun banyak nak kena bayar harap2 kami dipermudahkan rezeki untuk selesaikan semua tu hendaknya... amin...

semalam kan aku cuti, jadi aku tunggu shah balik kerja untuk pegi ke majlis penyerahan kunci tu... kalau ikutkan  dari jam 3.30 sampai 4.30 petang... shah sampai rumah je dah pukul 4, kelam kabut aku pegi mandi semua... siap2 dalam pukul 4.15 petang lepas tu kami terus gerak ke tapak projek bandar putra... tak jauh pun dari rumah kami dalam 5 minit je... sesampai je kat situ ingat dapat la rasa kuih dia ke air sirap dia sikit ke... sekali bila aku siap je daftar diorang dah angkat dah semua... cetttt... tak merasa aku.... tu la lambat lagi... eh tapi kan diorang punya majlis sampai hari ni tau... aci tak kalau aku gi singgah makan je kang?... hehehe... tak agak2 kan?

bila dah siap daftar gi la kat meja belakang ambik kunci.... pastu diorang bagi payung satu... keychain satu.... oppss lupa lak beg satu...alhamdulillah....
pastu diorang suruh gi meja hujung pulak.... aku dah nampak dah dari jauh tadi.... meja MAXIS.... apa ke hal nya ni?


ada kawan aku ajak gi tengok ayah kawan opis ni meninggal jap ni... kang balik aku sambung k...

ni aku sambung balik ok... sambil makan nasi lemak sedap ni wei...
diorang nak bagi pakej internet free la pulak... hehe... rezeki... pasdec bayar kontrak untuk setahun tu.... bagus... bagus... orang bagi kita ambik je la kan.... kecik tapak tangan nyiru kami tadahkan ni haaa.... hehe...

pastu aku gi la masuk kat belah dalam pulak pasal dia kata ada cek... wah cek tu... pantang telinga ni kalau dengar bab2 duit ni....hehe...

rupanya story punya story.... projek lambat siap kan... kena la diorang bayar kat pembeli... alhamdulillah walaupun aku punya lambat 67 hari je... ada la rezeki untuk anak2... boleh buat top up bayar grilll ke nanti....

eh... shah dah datang la pulak...kita cerita nanti la ye.... aku nak gi cashkan cek ni lak... hehe... kang lambat pulak proses kang... Cerita menarik lain
This entry was posted in