Selasa, 14 Jun 2011

panda kalahkan 2 merak... biar betul....

salam semua...

wah... 2 hari yang sangat busy... wei semalam aku ada janji nak letak entry petang kan.... huhu... sesory yek.... aku x sempat nak buat la.... ada kes berlambak2 la.... hari ni pun ada lagi...  jap lagi aku nak gi keluar jap cari langsir untuk rumah lak....

korang pelik ke tengok tajuk kat atas tu?

jangan pelik lak.... aku kena demam kungfu panda 2 ni.... memana je ingat panda kiut tu.... hehe...

semalam dengan hari ni lak kebetulan kes yang datang pulak burung merak ko... semalam warna putih... hari ni yang cantik warna-warni pulak.....

korang nak tau apa aku cakap dengan staff aku... ? aku kata belum buat postmortem lagi aku dah tau nape merak tu mati.... semua blur je tengok muka aku... sah diorang tak tengok cite panda tu lagi kan? aku cite kat shah pulak sesenang je dia jawab.... dah tau dah... kena hempap dengan kapal dia kan... hahaha..... korang faham tak? ke blur gak macam staff aku ni?


hehe... moralnya jangan percaya bulat2 apa orang cakap tau.....selidik dulu.... bye..bye.... Cerita menarik lain