Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 12 Julai 2011

allergic rhinitis

salam semua,

sihat korang semua hari ni? aku cam biasa la... sejak 2 menjak ni kan selalu je bersin2 waktu pagi... agaknya ada allergic kot. semalam aku gi klinik ada risalah pasal allergik ni.. aku ambik dan baca... wah aku rasa aku memang ada allergik la...

aku tick kat soklan dia dalam tu ada 5 aku ada tick 2 dari 5... kat situ kata kalau tick 1 pun dah kena cari consultant allergik... wah macam serius je kan bunyinya... selagi tak ganggu aktiviti harian masih x pe kot... cuma kena pastikan bawa tisu ke mana2 je la....

buat pengetahuan korang org yang ada allergic rhinitis ni akan memberikan reaksi yang luar biasa pada benda yang biasa...

dia akan beri kita tanda2 macam gatal2 kat hidung @ bersin @ mata berair... dan mengalaminya selama 4 hari dlm seminggu ke dan berturut2 sampai 4 minggu...

korang ada ke yg kena camni....? Cerita menarik lain