Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 26 Julai 2011

banyaknya duit...aku kayooo...!!

salam semua,

terkejut tengok gambar tu... hehe... banyaknya duit kan.... saje je aku nak menunjuk2 kat korang tapi sila jangan pecah rumah aku malam ni ye..... pasalnya memang duit tu duit aku... nampak tangan aku yang berlagak sambil pegang duit dengan kaki bersila cara orang kaya dalam keta tu haaa.... hehe... tak jelas lagi.. bagi tengok dekat2....

ala... ni gambar lama la... duit tu pun dah selamat dah...... gambar ni gambar bulan lepas... duit dah dah selamat aku bayar duit grill...lampu.... table top.... etc... plus kami shopping sikit2... hehe... nak gak menumpang.... jadi kalau nak pecah sila pecah rumah tukang grill... tokey lampu tu semua ye... kalau korang gi rumah aku rugi.. dapat tabung syiling je... tu pun takde duit dah... hehehe....

sebenarnya bukan duit tu yang aku nak cerita tapi pasal duit la semua boleh jadi kan..?

suami isteri bercerai berai... anak2 rosak binasa.... keluarga porak peranda.... takde duit pun susah... banyak duit lagi banyak susah....

jadi pucuk pangkalnya atas kita je la yang nak tentukan mana yang baik dan mana yang buruk....

p/s sebenarnya nak cite petang ni nak jalan2 cari bahan buat kuih la... ni program mengabiskan duit ni... esok dah kena gi ipoh....waaa... kesian najmi kena tinggal.... lusa ummi balik ye nak.... Cerita menarik lain
This entry was posted in