Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 28 Julai 2011

best woo ni...

salam semua,

lagi2 entry sebelum aku gosok baju.... nak kena siap awal ni kul 11.30 pagi dah nak kena check out... diorang ajak ambik media dulu kat VRI.... karang takut diorang dah rehat kang payah nak cari...

ni aku nak tunjuk hasil membeli belah ni... hahaha... sempat ko....

ala beli majalah je... semua ni rm35... dah lama tak buat hobi aku ni....

apa yang buat aku nak beli tau... tu haa... tajuk besar2 tu...lauk2.. resepi2... waaahhh.. tak menahan ko... tapi tah bila nak buat tah... shah pun dah faham kot bini dia ni... tapi yang korang tak tau aku rmemang rajin beli dan aku baca berulang2 tau.... jangan tak caya kadang2 majalah 2008 pun aku bawak baca lagi ke hulu hilir...hehe... buku ni boleh pakai lama dan berbaloi bila beli...

eh lagi satu ... nampak resit kat bawah tu... haa yang tu untuk persediaan untuk penyata LHDN tahun depan... hehe.... simpan wooo... penting tu.... sementara anak belum sekolah ni... Cerita menarik lain