Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Selasa, 12 Julai 2011

jangan kacau ok... aku benci dengan CMG!

salam semua,

sebelum marah sempat lagi beri salam tu.... hehe.. sorry la kawan2 ye...

tadi ada keja kat atas tetiba balik bilik je tengok ada link baru kat FB CMG... aku pun gatal2 klik... perggghhh... memang tak ingat punya resepi.... dah la aku ni tengah ngidam nak makan kari ketam lak tu.... cari ketam pulak punya la susah...

saje je la cik mat ni... kalau dekat harus aku suruh dia hantar semangkuk ke rumah.... tak pun aku je dengan muka tak malu datang bawak mangkuk kosong.... 

korang yang nak tengok menu dia yang meluluh hati dan perasaanku tu boleh tengok sini.... KETAM? Cerita menarik lain