Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 8 Julai 2011

Kutu.... ooo...kutu... pergi la jauh2...

salam semua,

ni entry sakit hati tau...petang ni aku nak singgah farmasi kejap nak beli ubat kutu.. eh syampu kutu... aku nak letak kat sekolah abg long tu... mintak tolong kat cikgu tu pakaikan kat budak pembawa kutu kat sekolah tu....

ni pasal cerita semalam la ni... aku main usap2 kepala abg long pasal aku kena duduk belakang semalam... adik najmi tidur kat seat depan...

tengah aku usap2 manja aku tengok ada benda putih2 aku pun kuis2 pakai tangan tapi tak mau tanggal... suspen dah ni... takkan ada lagi kot... ye la rambut dah pendek ko... potong pakai mesin no 3 tu...
sekali aku selak... betul la telur KUTU lagi.... gigih aku bersihkan... dapatlah 4 telur bernas lagi... yang peliknya sekor kutu pun x nampak... apa leh main tumpang2 telur ke apa ni....?

pagi ni aku ngadu lagi kat sekolah... cikgu dia kata ada sorang budak  ni memang selalu ada kutu tapi mak bapak jenis yang tak ambik tau tentang anak... yang peliknya mak dia cikgu tu... kesian budak tu... tu yang aku pikir lebih baik aku beli syampu tu je kan... ngadu2 macam tak jalan je....

harap lepas ni leh la stop operasi BERSIH ni dah.... Cerita menarik lain