Isnin, 4 Julai 2011

malaysia lawan bola lagi..

salam semua,

korang tengok ke bola semalam? aku? jangan tanya la tentu tak tengok....

tapi aku terdengar je kecoh2 semalam.... dengar juruhebah tu dengan kecohnya mengumumkan gol malaysia yang kedua masa masa dah dekat2 nak abis.....

tapi yang sedihnya tak sampai 5 minit pun orang malaysia bergumbira tetiba je..... tup...tup... suara pengacara tu dah jadi tone lain dah.... pasalnya taiwan dah masuk gol lagi satu jadi 2 jugak..... huhu... sedih betul.... ingat dapat cuti hari ni merayakan lepas ujian kelayakan ni... hehe....berangan je tu.....

apa pun diorang seri dan semoga malaysia berjaya jugak kat tempat orang esok2 ye.... Cerita menarik lain