Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 8 Julai 2011

mengidam...

salam semua,

entry sebelum bercuti esok.... jom lepak rumah dengan anak2.... kasi bersih itu KUTU....

tadi baru lepas makan kfc... bebudak praktikal yg belanja... banyak duit diorang kan.. ? belajar2 lagi dah boleh belanja orang... murah rezeki korang adik2...amin..

tengahari tadi aku lepas makan nasi kandar... lauk biasa je.. kari kambing dan sayur kobis... letak lak papadom... fuh menjilat jari makan....

aku pelik la sejak 2 menjak ni aku nak makan makanan mamak je..... hari tu selesai tose 3 keping aku sapu... sedap woo dengan kari masam2 sikit.... lepas tu pulak nak capati.... waaa... shah dah cemas dah tengok muka aku masa tu... sure dia ingat aku ngandung anak mamak ni.... huhu... tidaklah bang....

semalam lak lepas tengok 360 punya kes la ni.... cerita pasal nasi kandar... terus terliur ko.... nampak lak ketam masak kari... perrrggghhh... tak terkata... sampai anak2 aku suruh diam sebab nak tengok dengan penuh minat mamak tu serve... saje je kan tv3 ni.... lepas tu malam tu gak lepas shah balik futsal aku cakap esok nak makan nasi kandar...

tapi kacau pulak program semalam ada jamuan kat opis tengahari... petang lak orang kampung buat kenduri tahlil.... macam x rasa je nasi ayam masuk tekak aku... '''' aku nak nasi kandar''''
tadi kul 12.00 tghari suami tersayang aku tu dah ada terpacak belakang opis tunggu nak ajak makan nasi kandar... dia tau dah bini dia kalau ngidam... hehe.. last2 aku kata x pe la aku gi dgn kawan opis... sorry ye bang... abg pun dah kenyang kan....

bersemangat aku gi ni....tapi kan sampai kat kedai tu aku tengok cuma ada lauk kari ayam, ikan, daging dan udang comel2 je... tak macam dalam tv pun... bila aku tanya akak keja situ... " lauk lain xde ke kak?"
korang nak tau apa dia jawab? " dah nama kedai mamak ni la lauknya...."
ceh aku nak tanya kari ketam, kari udang besar2 ke.... kari telur ikan xde ke?


ke aku yang salah tanya???? Cerita menarik lain