Rabu, 6 Julai 2011

sedih hatiku tak terkata....

salam semua,

eh ada entry lagi... sangat rajin kan.... sebenarnya aku baru je lepas tengok dashboard dan baca satu entry dari sahabat blogger kita ni.... sedih dan menyayat hati.... sebab aku tersentuh aku kongsikan jugak bersama kawan2 di facebook... semoga kita semua mendapat ikhtibar dan sentiasa bersyukur dengan apa yang kita miliki....

teringat kisah sahabat suami.... berbulan2 isterinya menderita kanser tulang..... anak yang kecil baru berumur 2 tahun lebih... terpaksa berpisah dengan ibu kerana ibu dimasukkan ke wad.... ditinggalkan kepada nenek untuk dijaga... kesian bila difikirkan.... tak dapat nak bayangkan kalau aku berada di tempatnya... mampu ke aku menahan rasa rindu dengan anak2....? Ya Allah rasa sebak pulak bila memikirkan selama ni aku mengeluh bila anak2 buat perangai macam2 untuk menguji ummi dia.... insaf sekejap bila terbaca cerita ni...

korang yang nak tau lanjut boleh baca kat sini.....TAK BERTANGGUNGJAWAB PUNYA AYAH Cerita menarik lain