Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 29 Julai 2011

sedih kan kalau kena camni...

 

salam semua,

entry last petang ni sebelum nak masuk rehat kang ... aku nak tidur jap la... mataku tak tertahan ni... gambar kat atas tu aku ambik dah lama... masa ni tengahari bulan 5 lepas... aku tengah tunggu shah tukar lampu yang tak leh guna kat kedai lampu sebelah jalan ni... sebelah kedai lampu tu ada pusat hemodialisis ni... 

masa aku tengah tunggu tu aku tenampak adegan ni... korang nampak yg baju hijau tu... tu anak pakcik  yang pakai baju biru sebalik budak yang pakai seragam biru 2 orang kat situ... masa ni diorang tengah ramai2 pujuk pakcik tu untuk masuk ke dalam... nak buat treatment kot... itu jangkaan aku je tau... pasal aku tak tau adegan sebenar yang berlaku...

tapi kan... aku ambik gambar pakai hensed je jadi aku tak boleh nak fokus muka pakcik tu yang memang kesian abis... muka dia macam nak kata tak nak buat... proses tu sangat sakit... itu satu lagi tanggapan aku la... tapi aku terus bayangkan kalau aku berada kat tempat anak dia tu camne ek?.... terus hati aku jadi sedih... terus aku doakan semoga orang tua aku dipanjangkan umur dan dikurniakan kesihatan yang baik... amin...

lagi satu yang takde dalam gambar... anak dia datang bawak keta selepat tu tau... ala alphard tu la... bagus income dia agaknya...sempat ko tengok keta orang tu.... huhu...

p/s banyak mana pun duit kalau kalau kesihatan tak jaga tak guna kan?
Cerita menarik lain