Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 22 Julai 2011

sempena ulang tahun persandinganku...

salam semua,

entry ni ditulis sempena meraikan ulangtahun hari persandingan kami 5 tahun yang lepas.... kami bernikah 24/6/2006 dan kami bersanding sebulan kemudian pada 22/7/2006... sedar tak sedar dah lima tahun hidup bersama walaupun tak cukup sangat 5 tahun tu... tolak ita tinggal jauh kat Kota Bahru lagi... tolak ita selalu tinggalkan abang masa kerja swasta dulu... tolak ita duduk dengan mak masa dalam pantang... tolak lagi masa ita tinggalkan abang 2 bulan masa baru masuk keja kerajaan dulu.... hish kalau tolak bebanyak ni tinggal bape tahun je masa kita betul2 bersama kan bang....?

pada 3/7/2011 lepas aku dah dapat hadiah sempena ulangtahun kami yang ke 5... alhamdulillah terima kasih bang... ita suka hadiah yang abang bagi... besar nilainya di hati ita...

nak kongsikan dengan korang jugak ni.... ni hadiahnya...tarra...



rasa janggal pulak sebab lama dah tak pakai jam... selalu pakai pun jam free dari KFC tu...hehe...

ita bagi abang anak dalam perut ni je sebagai hadiah leh??? hehe... takde benda la nak bagi...

alhamdulillah setelah bermacam ujian kita lalui kita berjaya juga sampai ke tahun ke 5 kan bang.... semoga perkahwinan kita sentiasa bahagia dan berkekalan sampai bila2...amin... Cerita menarik lain