Follow my blog with Bloglovin

Isnin, 25 Julai 2011

suka aiskrim?

salam semua,

semua sihat pagi ni?

pepagi dah tunjuk gambar makanan kan? kalau bulan puasa tu lagi la... lepas sahur je orang dah tanya nak makan apa untuk berbuka.... hehe... memang kita ni tak leh kot kalau hidup takde makanan....

pagi ni saje je tunjuk gambar makanan.... korang suka ke makan aiskrim ni? aku? peberet ni..... siap selalu kalau nak makan masa kami keluar makan tengahari masa anak2 takde... buat kedekut tapi memikirkan anak2 selalu ada masalah kesihatan... elok la tak yah makan kan.... si kecik tu kalau makan aiskrim je mula la selsema... si abang pulak mula la batuk2.... tu yang malas... kesian kat diorang...

last2 ummi dia makan sesorang... shah? dia tak bape suka.... yg dua dlm gambar ni... 2-2 aku sapu... hehe... bahagia rasa.... tapi memang pelik la sejak ngandung pertama dulu memang kegemaran makan aiskrim ni menjadi2... dulu lagi teruk.. tiap balik keja kena singgah kedai beli 2 batang sehari... kira sekarang ni ok sikit la... 1-2 kali je seminggu...

kena makan puas2 ooo... esok2 pantang kena stop pulak... hehe... Cerita menarik lain