Socialize

Follow my blog with Bloglovin

Jumaat, 19 Ogos 2011

alhamdulillah... rezeki lagi...

salam semua,


bulan ni aku rasa memang bulan rezeki lebih agaknya... bulan2 lain tu dapat gak rezeki tapi tak berlebih2 la kan....  rezeki korang pulak ada berlebih2 ke? kalau ada leh gi sumbang kat SINI...... kali ni ramai orang nak bagi rezeki lebih dan alhamdulillah aku terima dengan hati terbuka.... tak cukup tapak tangan... tangan anak2 aku berdua tu aku guna untuk tadahkan....

aku dapat hadiah lagi... alhamdulillah murah rezeki orang yang bagi tu... terima kasih la ye EQ... esok2 buat contest yg senang2 pulak ye... yang ni payah nooo nak menang... ramai adik2 yang terror belaka mengedit gambor...

dan inilah hasilnya.....


jadilah kan..... syukur... Cerita menarik lain