Follow my blog with Bloglovin

Rabu, 3 Ogos 2011

ayu tak saya..?

salam semua,

sesaja je nak tepek gambar ni... gambar ni masa bulan 5 lepas... masa tu kami duduk rumah lama lagi...

gambar kat atas tu gambar buah hati yang no 2 tu saje nak menerai tudung ummi dia... tudung ni hadiah dari kawan yang pergi umrah baru ni... kain dia lembut... sedap sangat tapi awning dia tu je yang tak bape best... apa pun tetap best sebab free... hehe... leh guna kalau nak buat alas telekung sebba kain dia nipis dan lembut... tak terasa panas...

tu yang budak kecik ni suka je sarung2 kat kepala dia... siap main cak2 lagi....

 
bila tengok gambar ni aku teringat pulak si "aleesha farhana" tu kan.... kesian arwah... tapi Allah makbulkan doa dia... dia ada kata yang dia sanggup mati dari hidup macam tu.... semoga roh arwah tenang hendaknya... amin...
ishkk... mintak dijauhkan la anak2 jadi camtu...

p/s sila abaikan juga rumah yang bersepah tu ye....
Cerita menarik lain