Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 25 Ogos 2011

doakan kami selamat..

salam semua,

petang ni lepas balik kerja kami akan terus ambik anak2 dan balik kampung... esok aku dah start cuti terus sampai 5hb... kami nak balik johor dari malam ni hingga malam isnin untuk berpuasa kat sana...

malam isnin tu balik semula ke kuantan dan akan beraya di rumah mertuaku... malam raya ketiga kami akan balik semula beraya di johor....

jadi tolong doakan kami selamat dalam perjalanan kami nanti ye....

ucapan raya aku akan buat bila dah sampai johor nanti ye... tak pun malam raya la esok...
jaga diri korang bebaik ye.... Cerita menarik lain