Follow my blog with Bloglovin

Khamis, 18 Ogos 2011

kuih raya keduaku....

salam semua,

aku ni sebenarnya tengah mengetest maxis wifi yang diorang bagi free aritu sebelum gi keja.... ok la nampak laju je.... nak tengok youtube pun ok je...lajuuuu... hehe... mekasih la bagi free ye...

kali ni aku naktepek gambar projek semalam... gigih ko aku buat... memula start dah dekat pukul 11 malam dah... terpaksa start lewat pasal nunggu abg ngah tidur.. letih aku... mesti korang tanya nape aku tak buat siang je masa cuti kan? jawapannya sebab nanti aku sendiri terliur camne? kang termakan sapa nak jawab.... hehe... benarnya nak tunggu bebudak tu tidur... kalau malam diorang tidur lama sikit...

ok aku nak tunjuk kuih projek aku tu... resepi aku ambik dari myresepi je... tapi disebabkan aku takde timbang aku agak2 je la... nasib baik jadi... huhu...

ni gambar sebelum masak....


dan  ni pulak gambar lepas masak....

 bagi sapa yang tak kenal lagi ni la kuih semperit.....
cam best je kan.... memang best.... ranggup je... dan abis licin pun 2 mangkuk kecik yg aku reserve kat anak2...alhamdulillah.... memang takleh nak jadi usahawan camni....
Cerita menarik lain